+40 747 375 433
Gold Web design
contact@goldwebdesign.ro / goldwebdesign@yahoo.com

Ce ar trebui sa contina orice site web pentru a avea succes?

Crearea unui site web a devenit necesara pentru aproximativ toate afacerile din zilele noastre, fiind o cale potrivita si eficienta de a ne trasmite mesajul unui numar cat mai mare de posibili clienti, imprastiati in diverse colturi ale tarii.

Succesul unei afaceri nu incepe insa doar prin crearea un site web, continutul si structura acestuia fiind aspectele care decid eficienta mesajului care se doreste transmis. Prin urmare, orice site web ar trebui sa indeplineasca o serie de conditii pentru a fi un bun transmitator de mesaje.

Iata care sunt paginile pe care orice site web ar trebui să le contina:

  1. Homepage cat mai original, personalizat. Nu este un lucru greu de ghicit faptul că prima pagina este extrem de importanta, de aceea, aceasta trebuie să fie atragatoare si usor de navigat. Logo-ul si celelalte elemente vizuale trebuie sa fie plasate cu atentie, fiind cele care releva identitatea unui brand.
  2. Pagina ”Despre” este cea care spune cele mai multe despre afacerea noastra si are capacitatea de a convinge sau nu clientul. In crearea acestei pagini, simplitatea este cheia. Clientii trebuie sa poată parcurge cu usurinta pagina, fara a se pierde in detalii.
  3. Pagina de contact este absolut indispensabila. Aici, clientii se asteapta să gaseasca adresa, numarul de telefon, adresa de e-mail, un formular de contact si linkuri catre retele de socializare.
  4. Pagina de prezentare a serviciilor si produselor. Aceasta este pagina de interes maxim pentru cei care vor naviga site-ul, deoarece aici se vor pune la curent cu produsele pe care le oferim (in cazul unui magazin online) sau cu serviciile pe care le punem la dispozitie. Pagina trebuie să fie cat mai interesanta, dinamica si usor de parcurs, iar descrierile produselor si serviciilor trebuie sa fie create cat mai explicit si unic.
  5. Portofoliul trebuie ss primeasca si el o pagina, deoarece aici ne putem intari credibilitatea in fata clientilor, punandu-i la curent cu fostele noatre colaborari sau cele pe care le avem in curs.
  6. Blogul devine o optiune din ce in ce mai folosita, de aceea site-ul nostru nu ar trebui sa faca exceptie si ar trebui sa contina si el o astfel de pagina. Astfel, ne asiguram un trafic continuu pe site, prin postarea unor articole de interes pentru audienaa noastra.
  7. Pagina de testimoniale/recenzii. Ca si pagina de portofoliu, aceasta are rolul de intari credibilitatea afacerii noastre in ochii clientilor, deoarece acestia vor fi incurajati sa apeleze la serviciile noastre. Este foarte important ca testimonialele sa fie insotite de numele persoanelor si functiile acestora.